Minä

perjantai 30. maaliskuuta 2012

VERONPALAUTUKSIA =D

Hei hei hei!!!!! Paistaa se aurinko risukasaakin =D Tänää pärähti postissa toi veronpalautus lappunen, nii ai ai ai, ku meitsi saa yli tonnin palautuksia =D JEAAAAAHHHHHH!!!!! Jouluna nokka kohti lämmintä mannerta siis??? Kävis mulle =) Pieni lemmenloma palmun alle <3

Huomenna meitsin mies tulee, ja pian muutetaa tosissaa yhtee =) Pikku hiljaa rakennetaa varmaa sit oma pikku pesä, mietittii kyl et pitäiskö hankkia isompi asunto. Mun mies haluis varmaa muuttaa Espooseen ku kerran siellä nytki asuu. Mä en kyl lämpee ajatukselle, paitsi jos siel olis omakotitalo =D Seki haluis kyl omakotitalon meren rannasta, et vaikka sais päälle tonnin palautuksii nii sil ei sellasta asuntoo viel saa =D HAHAHHAHAHAH, lottovoittoa odotellessa.

Kohta pitäs lähtee kauppaa, oon täs tehny kiltisti vaikka mitä ruokia. Tonnikalalaatikkoo, lasagnee, karjalanpaistia... Kaikkea, nyt pitäs miettii et mitä tänää. Ilosesti nakertelen vaa näitä hedelmiä =D NAM NAM NAM!!!!! Eli täs viel tovin hengaan, et jos jollai on hyvii ehdotuksia nii kertokaa.. Hirvee nälkä mut mitää ei tee mieli O_o

illemmal jotai järkevää.. Täää oli vaa tällänen jee jee jee, mä saan palautuksii =D

Uuuhhh, mites te muut tuleeko palautuksia vai mätkyjä?????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti