Minä

torstai 1. maaliskuuta 2012

Powder Surf 2012 mitä mitä tapahtui =D

Oltii sovittu Tiian kanssa menevämme Powder surf tapahtumaan, ja otta vähä lämmintä juominkia mukaan ja pulkat. Olin aikaisemmin sillä viikolla soittanut myös ystävälleni josko hän olisi innostunut lähtemään mukaan, ja hänhän oli. Niinpä meidän kolmen posse suuntasi itsensä kamppin ostaa minulle pulkkaa, ja lapasia ja tietty minttu viinaa ja kaakaota porukallemme. Juomien hankkimisessa meni sen aikaa, että kun oli aika hakea viimeinen ostos lapaset niin, kaupat olivatkin menneet jo kiinni. No asialle ei voinut oikeen mitään tehdä, paitsi yhden asian =D Tiia käveli ensimmäiseen baariin ja kysyi oliko hänen eiliset mustat hanskat jääneet sinne =D hohohohohohoohoho!!!! Aivan mitkä vi**n eiliset?? HAH!!!! No sainpa hanskat =D No mutta kuvatuksia sieltä siis!!!





Siinä näkyi meiän mäki, sekä vähän lämmikettä, ja lopuksi nautimme lämmikkeestä ennen kuin juoksemme mäkeen takas =)




Ryhmä rämä koossa..


Tiia istuu liukurissa minä seison siinä samaisessa, ja pidetää Tarusta vielä kiinni... HULLUA



Tiia voitti mut ihan 6-0!!!!


Pulkalla surffaten...



 ZIIGATKAA TÄTÄ KUVAA!!!! WTF!!!!! TARUN PÄÄ NÄKYY PULKAN LÄPI!!!!! WHOOOOTTT!!!
 


Mä voitin, sit lähettiikin saunoo Eiraa ja jatkaa juomista ja biletystä. Piti kyl lähtee cubaan, mut se jäi ku oli nii hyvä meno kaveril..

Jatkoilta kuvia myöhemmi =D

ANTEEKS et oon olllu kirjoittamatta, täs on ollu nyt kaiken näköstä mitkä on ollu esteenä.. Nyt kuitenkin yritän taas päivittäin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti