Minä

perjantai 30. maaliskuuta 2012

Sähläystä sähläyksen perään

Tosissaan kerroin kuinka hävitin kaikki tärkeät tavarani, no samaisella viikolla taisi tapahtua muutakin SÄHLÄILYÄ!!!! No mäpä unohin maksaa puhelin laskuni =D Puhuin iloisesti aamulla puhelimessa ku sitten huomasin päivällä, että jumatsuikka puhelin ei skulaa. No tää puhelin on ollu aivan paska sen jälkee ku tää rikkoontu viimeks nii ajattelin sen taas olevan vaan siitä johtuvaa, kunnes illemmalla aloin ihmettelee kun nettikää ei toimi O_o No äly ja väläys muutama kirosana, ei muuten mitää, mutta ensinnäkin tiesin että duunista soitetaa ja ihmiset koittaa saada kii, ja huolestumista yms. Eikä sekää ollu nii justiinsa mutta se että palkka päivä oli vasta n. VIIKON PÄÄSTÄ, vai oliko pari pvää =D!!!! Fuck!!!!Liian pitkä aika kuiteski =D No kävin ostaa sitten Prepaid liittymän ja ilmoitin tärkeimmille ihmisille että siitä mut saa kii.

Huomaatteko EN MUISTANUT maksaa laskua, en ole muistanut tehdä paljoa muitakaa tärkeitä asioita. Olen ollut kuoleman väsynyt. Siis oikeesti voisin nukkua 24/7 eikä tuottais ongelmaa. Esim. Tällä viikolla oon heränny joka pvä 06.30 hoitanut aamulla jutskia, ja 10ltä jo joutunut ottaa puolen tunnin-tunnin päikkäreitä. Juossu töissä yhtä paljon kuin lääkärissä. HUH!!!!

Rahaa ei koskaan ole liikaa. Ainakaa mulla =D Mut oikeasti mä en kykene elää ilman kameraa, mun on pakko huomen viel soittaa sinne yhteen mestaa ja kysellä henksui ja kameraa ja jos se ei löy-y nii meitsi ostaa uuen kameran makso mitä makso PRKL!!!!!

Mut joo kello on tosissaa klo on jo puol kaks ja meitsi palloilee täs ku tulin vast 12 töistä himaa. Sitte söin vähäsen ja nyt kattelen Bonesia =D Tän jälkee kyl pakko mennä nukkuu, oon niin kuitti!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti