Minä

maanantai 31. lokakuuta 2011

Halloween kotona, kännissä ja kaikki pääpahikset mukana =D

Mä sairastuin tossa hetki sitten flunssaan. Hirvee kurkkukipu, lämpö heittelee edes takaisin 35-37 ja iha hakattu olo. No kuiteski Halloween on ihan paras ku saa pukeutuu ja kaikkea, joten en aikonut luovuttaa ihan helpolla... Pukeutuminen on kivaa =D Boolia ja kaikkia herkkuja sipsiä oli sitten tarjolla, minä toimin maskeerajana, pian oli kaikki pukeutuneita. Baariin en millään jaksanut lähteä, sammuinkin jo 12.30 sohvalle =D Tässä hiukan kuvia illasta!!! 


Tässä siis Tommi (Kuolema) ja Annika (Demoni)


Minä =D (Piru) ja Pipa Pupu (Prinsessa)


Bad Girls: The Devil and The Witch Bitch


Noita (Inka)


Näytetää ehkä liian kilteiltä siihen nähden et ollaa alamaailman kovimmat ja pahimmat tyypit =D


Jos ei olis sarvia nii arvaamattakin varmaa  tajuatte minkä näköinen oon =D Hahahahaha.. En valinnut vaatteita!!!! Puolustus!!!


Perus pelleilyä...

Ei kyl kaduta yhtään etten lähteny. Sunnuntaista lisää huomenna. Oli mahottoman muksa päivä!!!! Huomenna alkaa yöduunit.. katotaa miten menee...

Mites muilla meni Halloweeni??? Oliko villit asut ja villimät menot????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti