Minä

lauantai 29. lokakuuta 2011

Hiljais eloa KIITOS koneen...VAATTEITA MITÄ HALUAN JA TAHDON JA HALUAN.

Kone tilttailee ja flippailee huolella.. VITUTTAA!!! Mä ajattelin kertoa nyt vähä mitä vaatteita himoitsen =D En oo pitkiin aikoihin nähny mitään ns. sellasta mistä mul tulee sillee WOU ton haluan, paitsi nyt, ja jopa useaan otteeseen...


Elikkä mainoksissa olleet jutskat on siis niin mun näköisiä kuin olla ja voi.. Uskokaa tai älkää =D




Harmi et etten löytäny sitä valkoista paitaa mustalla rusetilla =( Mut KAIKKI varmana tietää mitä meinaan. Se on IHUNA!!!! 

Olis kyl kiva se yks jakkukin, mut noi on nyt 2 sellasta mitkä on pakko hakea!!!!

Sitten H&M:n aivan ihana tuleva Versacen mallisto H&M:lle








Itse oon päässyt tosissaan aikas pitkälle mun syysortseissa. Ne on lähes ommeltu lyhkäsiksi, ainut mitkä uupuu on nahkasuikaleet, sekä taskut. Haluan olla huolellinen prosessissa, jotten oikeasti tee väärän kokoisiataskuja tai jotai, aika pilkunnussimista siis homma on.. Ja asiaa vaikeuttaa se että mun mittanauha on kadonnut mystisesti. Oon aloittanut myös panta projektia, ja kohta aloitan college projektiN =D 

HALLOWEEN!!!!!

Aikookos porukka pukeutua??? Mä varmana aion jos pääsen ulos. Tuskin pääsen koska flunssassa oon. Kuume heitelly 35-melkein 38...Olo sen mukainen. Olis luksusta päästä ulos, Tajusin kuinka helposti omista vaatteistani kyhään vaa yhdistelemällä erilaisia asuja 3 jo tullut mieleen, mut ei yhtään sellaista mikä mä haluaisin olla =(

Aiotteko pukeutua??? Jos aiotte niin miksikä???


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti