Minä

tiistai 2. elokuuta 2011

Puoliksi ihminen, PUOLIKSI HAMSTERI nimeltä Guasimodo! Sanoi ystäväni kun näki tämän kuvan minusta =D

Tässä tulee nyt se postaus tosissaan mun viisaudenhampaan poistosta. Se oli todellakin viime viikon torstaina. Sain jonkun liemen ennen ku se poistettii ja olin aivan pöllyssä, eli muistikuvia ei hirveästi ole. Heti kun sain nousta minä yritin, huom. YRITIN  lähteä siitä. Hoitaja lähti saattamaan, sillä tasapainoni ei ollut oikein hyvä. Sanna tuli hakemaan minut, kotona nukahdin hänen syliinsä hetkeksi. Siitä Sanna lähtikin töihin.




Kotiin palatessani lääkäristä oskeni oli turvonnut puolikkaan munan kokoiseksi, iltaa kohden se oli jo munan kokoinen tällöin myös ystäväni Tiia ollessani kylässä kysyi: "Tuleeko sieltä edelleen blodaa, ku sul on noi tupot suussa.??" Minä vastaan hölmistyneenä:"EI MULLA MITÄÄ TUPPOJA OLE!!!!! Se on vaan turvonnut" No ei se tietenkään mun naamalle riittänyt, vaan tietty illalla se olikin kahden munan kokoinen(KANANMUNAN =D haha) Ilta loppui, menin nukkumaan, aamulla kun heräsin, nii voi ziisus sitä naurua!!!!!! Siis mun naama oli pahimmassa vaiheessa turvonnut silmästä alkaen, ja valehtelematta n. 5cm ulontunut mun leukaluusta. Näistä kuvista ei todellakaa saa siträ oikeaa kuvaa et olis livenä pitäny nähdä.




Kaveri tuli illal käymää pitelin kättäni naaman edes koko aika. Kaveri:"Ota se käsi nyt pois, ei se niin paha oo, mä näin sen jo eilen." No hetken kieltojeni jälkee otin käden pois kuiteski. Kaverini alkoi puremaan huultaan, meni KIRKKAAN PUNAISEKSI JA REPESI HERVOTTOMAAN NAURUUN... Anteeksi pyyntöjen saattelemana.

TÄSSÄ TOSISSAAN TÄMÄ VIIMEINEN JA PAHIMMASSA VAIHEESSA OTETTU KUVA, MIKÄ EI KUITENKAA NÄYTÄ LÄHESKÄÄ NIIN PAHALTA KUIN LIVENÄ...


Ei tosissaan edes näytä ns. pahalta. Paras kommentti mitä tästä sain oli:

Näyttää aika kivuliaalta, mut täytyy kyl sanoo...ET NAUROIN AIVAN VITUSTI, KUN NÄIN TON KUVAN, HAHAHAHA!Puoliksi ihminen, puoliksi hamsteri nimeltä Guasimodo!Toivottavasti paranet pian:( PS. Sä mitään lauttaa siellä kellunnassa tarvi, käytä poskeasi!hahaha!  

in sanoi siis ystäväni Elina ja näihin viisaisiin sanoihin onkin hyvä lopettaaa viisaudenhammas postaus =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti