Minä

maanantai 8. elokuuta 2011

3 fantasy and clothing

Oltii Myyrmäessä, possuiltii  vähä. Mä rakastan possuila ja herkutella. Mentii Spice Icee, ja siellä oli tosi halvalla sellanen kuin fantasia. Siihen sai valita yhden jätskipallon, sitten siihen tuli  pehmistä. Maun sai valita itse =) Päälle sai valita lisukkeet, minun fantasiaq jäätelöstä tuli tälläinen, ja pamahti suoraan vyötärölle, mut who cares, välillä pitää ja täytyykin nauttia =)

 

Mulla oli jätskinä: minttusuklaata(AIVAN EHDOTON LEMPPARINI), pehmiksestä makuna vanilija, lisukkeena pätkistä, ja sitten pyysin vielä koristeluna kiwiä =D NAM NAM NAM


Tässä vielä meidän kolmen Fantasia jäätelöt =) Käykjää oikeasti maistelemas, oli niin törkeen hyvää <3



Sekoilua parkkiksella ku joku oli laittanu hissin tilalle jotain aivan muuta =D Tosissaan toppi:H&M, Biker nahkatakki: Blend, Pellavahousut:H&M ja tietty kengät on ne unelma popottimet, eli Ellokselta, merkki taisi olla Wildflower

Sit mul oli joku ihme keltanenpäivä pinkin jälkeen  =D





Jakku:H&M, Tuubimekko: Gina trikot, Vyö: Friis&Company ja Legginssit:: Jc

En oo nyt päivitelly tosissaan, ku ollut muka niin hektistä, vaik oon kyl ollukki melkein 12 asti töis joka päivä, mut voishan sen tehä it vaiks aamulla???? Mut nyt tää tyttö jatkaa hyvän leffan parissa =) ELi Road Tripin , aivan loistava huumori pläjäys =D

Luultavimmin ehdin postaa vielä sen 2011 jutun trendeistä nyt tänää, mut jos en nii sit viimeistää huomen. Jookos kookos ???? Nyt hauskaa illan jatkoa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti