Minä

tiistai 2. elokuuta 2011

All Pink


Naama alkaa olee jo suht ok. All Pink, tarkoittanee sitä, että naamassa mulla on huulissa Rimmelin pinkkiä huulipunaa.


No keskiosassa on arvaten pinkin teeman mukaan: H&M:n Pinkki tuubi toppi


Ja alimmassa osassa on pinkki lakkaus. Eli varpaissa, tietty sormissakin, mut joo sori mun varpaat ei oo nyt kaunista katselttavaa, että anteeks kauheasti =D Mut niinku pitää sitä välillä vähä itseään häpäistä =P Muahahahah.. Eli pinkkiä pinkin päälle... Ja kengäksi tulee tietenki mun uudet lempparit Ellokselta . Taitaa näkyä tuossa Luukki jutussa jos joku ei tiedä mistä kengistä puhun =) Go and check!!!!

2 kommenttia:

  1. hieno blogi:)

    käy tutustuu

    http://annika-diamonddiary.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hei ihana, mitä ehdin kattoo, ja ihana se sun myynti hommeliki, mul oli kans sellainen aiemmin, toimiiko se???? Nyt oon vaa heittäny ton linkin huuto.nettii??? Pakko tutkii viel lisää ollu niin ns. hektinen päivä. Kiitos hirmu paljon kuitenkin sanoistas <3

    VastaaPoista