Minä

maanantai 1. elokuuta 2011

Minä tyttö kellun, lammikossa lillun, kaljakellunassa näin, känniin päin...

Tosissaan olin tuolla kaljakellunnassa, vaikka olenkin ihan Guasimodon näköinen. Niistäkin löytyy kuvia, ja teen postauksen siitä vähän myöhemmin. Syy tähän ulkonäköön, on viisauden hampaan poisto. Mutta itse asiaan.

Jouduin hyppäämään jonkkaan sitten kesken kelluntojen, koska menin vähän myöhäs.


Valitsin kaljakelluntaan, tän ihanan huppu mekon mitä en oo koskaan käyttänyt, koska se suojasi mun naamaa, ku puolet siitä oli ihan turvonnut =D ELi hyvännäköinen vaatetus, ja hyvä suojaus =D

Kaverini olivat suurin osa lapsuuden kavereita, he olivat sitoneet 7 venettä yhteen ja siis hirveetä sekoilua, mutta aivan loistava meno!!!!


Väkeä oli julmetusti!!!! Ai niin oli myös ihan parasta ku meidän porukassa oli vedenkestävä mankka mukana, eli musaaki löyty =D


Minä ja ehdottomasti yksi parhaimmista kavereistani: Stefu


Kaverit kävi maissa pissalla, kuten puusta huomaa ollaa siinä maan tuntumassa. Tässä maissa sattukin pieni episodi sitten. Tosissaan yksi kaveri oli tulossa sitten takas potskii, kun hän astui AMPIAISPESÄÄN !!!! Siinä vaiheessa en edes tajunnu sitä kunnes kuulin Stefun huutavan: NYT VI**U SOUTAKAA!!!!!!! Katsoin maihin niin sieltä vaan tuli ja tuli niitä hulluja ampiaisia. Stefua ehti pistämään yksi silmään, kun haimme kaverimme kauempaa rannasta takaisin kyytiin, oli häntä ehtinyt pistää about 20????!!!!!!! HULLLUJA AMPIAISIA, CRAZY  I SAY !!!!! Koitin tarjota ibusalia lääkkeeksi, mutta kaverini näytti viinapulloa =D Hahahahhaha!!!!



Kellunta jatkui vielä hetken kohdaltamme. Minulle tuli niin kuuma että minun Vihreän hilkan asu vaihtui biksuihin.




Alemmassa kuvassa huomaa hyvin, kuinka turvonnut poskeni oli. Minä en siis pullista poskiani, tai minulla ei ole suussa mitään, siis se nyt oli vaan aivan sairaan kokoinen, saatte nauraa ku laitan postauksen siitä =D Bikinit on basic punaiset kolmionarubikinit: Tommy Hilfiger

No pojat olivat poikia, eivätkä oikein olleet varautuneet tähän juoman menemiseen. Että naurettiin just sen yhen tyttökaverin kaa, että pitäiskö jäädä kelluu ku juomaa riitti edellee,paitsi pojilla. No me sitten rantauduimme, ja lähdimme jatkamaan  iltaa Alppipuistoon. tässä loppu illasta joitain randompändöm kuvatuksia..




Löysin tollasen hylätyn nuuskamuikkus hatun, se oli pakko ottaa mukaa, oli se sen verran siisti =D Tomppa näyttää ihan ekassa kuvassa NUUSKAMUIKKUSELTA =D Ja näissä kuvissa tosissaan on se mun hehkuttama uusi toppi/tunika Ellokselta. Tosissaan tollanen läpikuultavaa pitsiä, jossa noiolkain ja kaula osa on täynnä ruusukkeita.



Loppu ilta istuskeltii Alpparis, ja mä pidin kaverin kellunta hattua päässä, koska mähän oon siis aivan hirvee noita-akka =D 

Seuraavana vuonna on ihan MUST mennä uusiks, mut seuraavana vuonna haluun jonkun yli mageen kellunta vermeen =D hih... Sitä odotellessa =D Oliko muita kellumassa???? Millä olitte, ja oliko kivaa????

4 kommenttia:

  1. hauskoja kesäkuvia, näyttää olleen hauskaa :)

    http://diamondgirl-janika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla oli tutustun huomenna vielä paremmin =D Nyt mä oon kato täs hypnootisoinut kattoo tätä Potteria =) Mut ehdin jo vähän siis tutustuu ja kommentoimaa =)

    VastaaPoista
  3. hahah hauskoja kuvia, piristi mun yötä :)

    laurakaisan.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa, tuu kattoo huomen jos oisin saanut mun viisauden hammas episodin postattuu, nii saa putoilla oikee huolella ku näytän ihan hamsterilta. Sul oli kiva blogi, ja mainio idea toi huone postaus. Mäki saan ehkä vihdoin siivottua, ku tekee sellaise =) Ps. Nätti huone

    VastaaPoista